:::: MENU ::::

sobota, 14 czerwca 2014

  • sobota, 14 czerwca 2014
Natrafiłam ostatnio na YouTube na coś, co jest tam tak rzadkie jak niezmodyfikowany genetycznie dziub-dziub w środowisko zurbanizowanym. To znaczy, na mądry komentarz. I chociaż w temat, którego dotyczył bezpośrednio, nie zamierzam się zagłębiać, bo międlenie w kółko tegorocznej Eurowizji zupełnie mnie nie bawi, przytaczam. Bo się zgadzam. Bo mi się podoba. Bo opisuje problem perfekcyjnie.

* * *

Tymczasem znowu wszyscy potracili głowy, acz tym razem pozytywnie, bo z powodu nowego trailera do gry Wiedźmin. Jest się, czym zachwycać, toteż się zachwycam i CHCĘ TĘ GRĘ. Jakoś nie ma wątpliwości, że trzecia część przebije swoich poprzedników.


* * *

Jak już przy takich mało skonkretyzowanych opowiastkach jesteśmy, zostańmy tu jeszcze przez chwilę. Wielkimi krokami nadchodzi bowiem, wciąż jeszcze odległy, update Summoner's Rift, czyli głównej mamy League of Legends. Oczywiście narzekania na podobieństwo do Doty 2 (niezwykle odległe, ale niech będzie) już się zaczęły, chociaż jest grupa ludzi, którzy - tak jak ja - nie mogą się doczekać.


* * *

Jak już przy trailerach jesteśmy, także Mortal Kombat X doczekał się już takowego... i zanosi się na to, że gra będzie doskonałą kontynuacją serii, nawet jeśli nie pobije swoich poprzedników na głowę.


* * *

Portal Artefakty opublikował opowiadania nagrodzone w konkursie Szkarłatna Litera, w tym także moje.