:::: MENU ::::

poniedziałek, 16 lutego 2015

  • poniedziałek, 16 lutego 2015
Jako osoba uzależniona od social media, założyłam - głównie w celach obserwacyjnych - Tumblra. Skoro już go mam, będzie to anglojęzyczna wersja bloga, ze znacznie krótszymi recenzjami i śmiesznymi obrazkami, które bardzo lubię, a nie mam gdzie ich wrzucać.

Przypominam też, że możecie znaleźć mnie na Twitterze, gdzie jestem bodajże najbardziej aktywna, linkując tam prawie każdą notkę z bloga i mnóstwo publicystyki, którą akurat czytam i uznaję za wartościową. Oraz LoLa, wszystko o LoLu.

Najbardziej powinien i tak zainteresować Was Facebook, tam pojawiają się newsy o twórczości, przebitki z mojego życia prywatnego, ważniejsze linki do Bloggera oraz zdjęcia koszatniczek. Wystarczy wysłać zaproszenie, akceptuję w zasadzie wszystko, co nie jest podejrzane.