:::: MENU ::::

czwartek, 13 sierpnia 2015

  • czwartek, 13 sierpnia 2015
Na Portalu Literackim Fabrica Librorum ukazał się mój tekst, Ważniejsze niż Prawo, swoiste demo do świata, który jakoś tak samoistnie wyewoluował z fantasy o dekadenckim klimacie. Zrobiła mi się z tego, jak łatwo zauważyć, niesamowicie rozbuchana historia (czy ja to zdążę spisać, nim umrę?), ale sam tekścik jest króciutki, taki trochę ni w pięć, ni w dziewięć, ot, zobaczcie jaką sobie krainę wymyśliłam.

W tejże krainie niby pisze mi się powieść - ale pisze się tak na kocią łapę, plan niezamknięty, autorka się zagnała w kozi róg, a dwie inne może-kiedyś-książki już skończone, pozostałe piszczą, czekając w kolejce ze streszczeniami samych siebie w łapkach. Także nic nie obiecuję.

Tak poza tym mam na warsztacie kilka rzeczy (naraz) - jedno opowiadanie japońskie, jedno pustynne (ale nie o Ravkenie, a o bramach, wężach i mnichach), tekst ni to humorystyczny, ni obyczajowy, ni paszkwil na środowisko gamerskie, a dodatkowo jeszcze zbiór opowiadań, składających się na luźną kontynuację Pieśni węży (która ma podobno ukazać się na jesieni - acz przyznaję, że zaczyna narastać we mnie sceptycyzm).