:::: MENU ::::

środa, 22 czerwca 2016

Od dzisiaj na blogu dostępna jakże nowatorska i niecodzienna funkcja komentowania postów!

Szczególnie wysublimowane przeżycie estetyczne to chwilowo nie jest, ale prace nad tym aspektem trwają.

Ze względu na to, że mój blog - zapewne w pokucie za brak komentarzy przez tyle lat - wymaga ode mnie włączania tej funkcji dla każdego postu osobno, opcja jest dostępna tylko dla trzech ostatnich wpisów i tych, które figurują w rubryce "Gorące". Niemniej, gdyby ktoś czuł potrzebę zwerbalizowania się pod innym tekstem, proszę dać mi znać, włączę opcję komentowania.

Miłego spamowania i inteligentnych dysput. :)

4 komentarze:

  1. No, brawo! :D
    Nie, żebym miała coś ambitnego do powiedzenia, ale przynajmniej było na temat i niehejtersko, a to już bardzo dużo :D

    cranberry

    PS Podobno nie jestem robotem, ale długo mnie sprawdzali. Hmm, kto z kim przestaje takim się staje? To zawodowe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usłyszałam niedawno w pracy, od grafika, że programiści to takie nieludzkie podejście mają!

      I hm, długo? Jak testowałam dodawanie komentarzy, to prosiło mnie tylko o zaznaczenie chceckboxa. :o

      Usuń
  2. Nam każe zaznaczać, co jest na zdjęciach!

    c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat jest jednak niesprawiedliwy.

      Niemniej - chociaż zdaję sobie sprawę, że to może utrudniać - zabezpieczenia przed botami są na Bloggerze potrzebne. Chyba że ktoś lubi spam o nigeryjskich książętach. :P

      Usuń

Komentarze nie są moderowane, jednak jeżeli będą służyły sianiu nienawiści lub bezmyślnemu wklejaniu linków, mogą zostać zjedzone przez smoka.