:::: MENU ::::

wtorek, 11 października 2016

Z racji tego, że powoli i nieśmiało wracam do fotografii na potrzeby swojego drugiego bloga - Gryfnioków - sprzątam powoli na swoim dA (występuję tam pod nickiem TheBurningTree). Porządki dotyczą nie tylko tego, co można tam zobaczyć, mam bowiem w zwyczaju regularnie usuwać stare, niepopularne zdjęcia, ale też tego, co można kupić! Urządziłam króciutki przegląd kilku najpopularniejszych pozycji na moim, przyznaję, raczej martwym koncie.

Circuit Fairy


Fotomanipulacja, udająca obraz. "Po taniości" można kupić wersję oryginalną, większą i bez znaku wodnego. Dostępne są też wydruki - między innymi na błyszczącym papierze. Do nabycia także kubek, kartkę, pocztówka, magnesy czy podkładka pod kufel. KLIK!

Sons of Desert


Tym razem obrazek związany z moimi tekstami i odpowiednio atrakcyjny. Jeżeli chodzi o zakupy elektroniczne, w pakiecie jest wersja bez znaku wodnego, bez efektu płótna i do tego opowiadanie Przybysz. Z rzeczy bardziej namacalnych, można dostać nie tylko "fizyczną" wersję fotomanipulacji, ale także kartkę lub pocztówkę z nią. KLIK!

To be honest, I don't know anything...


Jeśli kusi kogoś gadżet z tym uroczym dżentelmenem, to... słusznie kusi! Od dzisiaj kubki, pocztówki, magnesy i podkładki są dostępne. KLIK!

Tych, których jeszcze nie przekonałam do zajrzenia do mojej galerii, tak czy inaczej zachęcam. Można tam na bieżąco śledzić najbardziej popularne zdjęcia z gryfnego Instagrama w pełnej wersji, zdarza mi się - chociaż rzadko - wrzucić także inne przejawy mojej artystycznej twórczości, a w folderze o uroczej nazwie Hasiok Literacki traficie na opowiadania, które nigdy nie ujrzały światła dziennego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są moderowane, jednak jeżeli będą służyły sianiu nienawiści lub bezmyślnemu wklejaniu linków, mogą zostać zjedzone przez smoka.