:::: MENU ::::

piątek, 11 listopada 2016

Stosiki są w świecie blogowym popularne. Ja stosików nie będę robić - taka już jestem na przekór - ale postanowiłam złożyć mały raport z tego, co aktualnie czytam, wkrótce będę czytać i w następnej kolejności zamierzam przeczytać.

Obecnie czytam...
Le Guin Ziemiomorze - całe, jestem na Czarnoksiężniku z Archipelagu
King Christine

Na przeczytanie czekają...
Mieville Ambasadoria
Huberath Vatran Auraio
Silverberg Autostrada w mrok
Sanderson Dusza Cesarza
National Geographic Pierwsi faraonowie

Prawdopodobnie jako następne przeczytam...
Patterson Ludojady z Tsavo
Zusak Złodziejka książek
Stephens Projektowanie nowoczesnych aplikacji sieciowych z użyciem AngularJS i Bootstrapa (domyślam się, że jesteście bardzo zainteresowani!)
Joann Kot Rabina
Adams Wodnikowe Wzgórze

Nie obiecuję, że napiszę notkę na temat każdego z tych tytułów, ale część pewnie się pojawi. Może jesteście czegoś wybitnie ciekawi? Wtedy, kto wie, spróbuję się poświęcić nawet jeśli nie poczuję tematu.  
   

4 komentarze:

  1. Ej, ja jestem zainteresowana angularem! xD Notka pls!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziemiomorze jest wspaniałe (no dobra, nie do końca, ale i tak kocham).
    Huberath na mnie wywarł duże wrażenie - ciekawa jestem Twoich wrażeń, bo jakoś tak mało moich blogowych znajomych to czytało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, o Huberathu też napiszę, czemu nie!

      Usuń

Komentarze nie są moderowane, jednak jeżeli będą służyły sianiu nienawiści lub bezmyślnemu wklejaniu linków, mogą zostać zjedzone przez smoka.